بازدید معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در گرگان
بازدید معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در گرگان 2
بازدید معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در گرگان 3
بازدید معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در گرگان 4
بازدید معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در گرگان 5
بازدید معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در گرگان 6
بازدید معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در گرگان 7
بازدید معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در گرگان 8
بازدید معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در گرگان 9
بازدید معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در گرگان 10
بازدید معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در گرگان 11
‹
›
محمد مهدی کاظمی، معاون وزیر آموزش و پرورش از روند مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی سال 1400 در پردیس امام خمینی (ره) گرگان بازدید کرد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان، محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، محمد تقی قلی نژاد معاون آموزش متوسطه از روند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آموزش و پرورش در پردیس امام خمینی (ره) گرگان بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید کاظمی ضمن قدردانی و تشکر از زحمات کارکنان دانشگاه فرهنگیان و بهره گیری از تجارب سال های قبل دانشگاه ، بر رعایت انصاف، عدالت و دقت در انجام مصاحبه مطابق با دستورالعمل و رعایت فنون مصاحبه به منظور جلوگیری از تضییع حقوق افراد تاکید کرد.
وی افزود : خوشبختانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همه را به تربیت چند ساحتی و چند بعدی مکلف کرده است و معلم و مربی موثرترین عنصر در نظام تعلیم و تربیت برای پرورش دانشآموز تمام ساحتی است.